Wat te doen bij problemen met een therapeut?

Praktijk Hoogewerf en haar therapeuten en psychologen zetten zich in voor een zo goed mogelijke dienstverlening. Desondanks kan het voorkomen dat je ontevreden bent over en/of het oneens bent met de manier van werken of handelwijze van de betrokken therapeut. Het beste kun je dit eerst met hem of haar bespreken. Ben je dan nog niet tevreden? Je hebt altijd het recht om de therapie bij die therapeut te stoppen. Wil je een andere therapeut, dan kun je op nummer 0229-758 225 contact opnemen met de praktijk eigenaar en vragen om een andere therapeut of psycholoog. Ook is het mogelijk om (samen) naar een therapeut of psycholoog van een andere praktijk te zoeken.

 

Klachtenregeling

Bij eventuele klachten vraag ik je dit eerst bespreekbaar te maken met de therapeut/ psycholoog. Hoogstwaarschijnlijk komen we dan gezamenlijk tot een oplossing. Mocht dit geen optie zijn, kan je dit ook bespreken met de praktijkeigenaar je kan naar hem vragen op het nummer 0229-758225. Als jullie samen niet tot een oplossing komen verwijs ik je naar de klachtenregeling van de beroepsvereniging waar de therapeut lid van is. De stappen:

Bespreekbaar maken met de therapeut/ psycholoog

Contact opnemen met de praktijk: klachtenafhandeling

VBAG : klachtenafhandeling https://vbag.nl/algemene-informatie/klachten.html

NVPA: klachtenafhandeling: Een klacht indienen – NVPA

NBVH: klachtenafhandeling: https://www.hypnotherapie.nl/klachten/

Heb je vragen? Neem contact op!

Dit is een verplicht veld
Dit is een verplicht veld
Dit is een verplicht veld
Dit is een verplicht veld

0229 – 75 82 25

Locatie Hoorn
Wilhelminalaan 2A
1623MA HOORN

0299 – 70 55 16

Locatie Purmerend
Koemarkt 53
1441 DB Purmerend

info@praktijkhoogewerf.nl

WhatsApp chat
Call Now Button